mandag den 16. juli 2012

Snowglobe... in the summer?!?!

Som I kan se i et tidligere indlæg har jeg skaffet mig 3 La Femme Beauty neglelakker, og har indtil videre kun vist en. Så nu får i en mere at se :).
Jeg er helt vild med denne neglelak, så er det altså sagt ;). Jeg synes den er så smuk og diskret, ja bare perfekt (og så til 20 kr!!!). Jeg kan rigtig godt lide at have bare hvide negle, men nogle gange synes jeg også det kan blive for hvidt, hvis I ved hvad jeg mener, derfor er denne perfekt at ligge et par lag over en hvid. Jeg kommer helt klart til at rocke denne mani når det bliver juletid (og forhåbelig snetid) ;).




Selvom det godt kan være svært at se på billederne, så er der sådan et fint spil i lyset!
Den hvide base er fra Essie og hedder Blanc og glimmer neglelakken er fra La Femme Beauty, og den har desværre ikke noget navn :). 

Jeg er i hvert fald helt vildt glad for den :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar