tirsdag den 17. juli 2012

30 Day Challenge - Dag 9

I dag står udfordringen på regnbue negle. Jeg havde lidt svær ved denne udfording, da jeg ikke ville lave en bogstavelig regnbue med skyer osv (selvom det også er super sødt, jeg har bare lavet det før) og det er jo en udfordring, og jeg udfordrede mig selv til at finde på noget andet. Jeg har lidt ambivalente følelser ang. dette design, så jeg kan faktisk ikke fortælle jer hvad jeg synes om det :b





Billederne er altså heller ikke for gode. 
Billedet nedenunder viser hvordan jeg har gjort det :)



Neglelakkerne jeg har brugt er 
Essie - Blanc (Base)
Sally Hansen Xtreme Wear - Mellow Yellow
Essie - Navigate Her
Chanel - Coco Blue
Essie - Fiji
H&M - Beauty Bandit


Andre bloggere der er med i denne challenge, tjek dem ud :D



2 kommentarer:

  1. Jeg kan godt li' regnbuer, men jeg har faktisk aldrig prøvet at lave dem på mine negle før :) Jeg synes, at dine blev fine!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have!! :) Jeg ved stadig ikke helt :b

      Slet