søndag den 15. juli 2012

30 Day Challenge - Dag 8

Det bliver lige et rigtig hurtigt indlæg, da jeg står med den ene fod på vej ud af døren ;)
Neglene i dagens udfordring skal være metallic, og dem ejer jeg ikke så mange af, men tror da den jeg har valgt er så metallic i det ;) Bedøm selv.




Neglelakken der er brugt er Hot Make-up og hedder Plum Gum. Derudover har jeg også brugt en nailart deco pen fra Netto i sølv. 
Hvis jeg skal være ærlig, så ved jeg faktisk slet ikke om jeg synes den er særlig metallic, men den er den eneste jeg har der virker bare lidt metallic i det ;)

God søndag


Andre bloggere der er med i denne challenge, tjek dem ud :D



4 kommentarer:

  1. Den ser metallic ud derfra hvor jeg sidder :D

    SvarSlet
  2. Uanset om den er metallic eller ej, så er den rigtig flot. Jeg bliver altså mere og mere imoponeret over de HOT lakke jeg ser (særligt på fb-gruppen, vores føtex har aldrig ret mange) Der er mnage flotte farver imellem, og det lader til at de fleste også har rigtig god kvalitet. :-)
    Keg kan også godt lide din "lette" nail-art. Både sølv og guld passer perfekt til lilla!! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er faktisk også ret imponeret over denne neglelak, synes den er super smuk. Jeg har dog en Gul fra Hot Make-up som her helt skrækkelig, hehe.
      Men hvis du falder over en smuk farve en dag, skal du da helt sikkert prøve dem, plus de er ikke for hårde ved pengepungen :)
      Og tak for komplimenten om min "lette" nail-art :D.

      Slet