tirsdag den 17. juli 2012

Fantastisk!!

Jeg vil lige dele en dejlig oplevelse med jer!
For noget tid siden bestilte jeg en EOS lipbalm hos Billigvoks, fordi jeg havde hørt så mange fantastiske ting om den. Da jeg modtog den blev jeg SÅ glad, men det falmede hurtigt. Da jeg fik den prøvet et par gange kunne jeg hurtigt se at den gjorde det modsatte af hvad en læbepomade skal gøre, den tørrede min læber helt ud. Så skrev til til billigvoks på facebook og forklarede dem min situation, at jeg ikke vidste om det var den jeg havde fået der var noget i vejen med, eller om den bare ikke passede til min hud. De skrev at de aldrig havde hørt om et lignede tilfælde, og at det nok derfor var noget med min hudtype.
Nu kommer det fantastiske. De skrev at de ville sende mig en anden slags læbepomade som forhåbelig passede bedre til min hudtype.


Disse fandt vej til min postkasse i dag. Og jeg ELSKER den nye lipbalm. jubii!!
Jeg vil varmt anbefale billigvoks til alle!, Det ville jeg nu også før dette, men det gør det bare endnu bedre! :)
God tirsdag.



4 kommentarer:

  1. Hey, jeg troede at jeg var den eneste der følte at EOS (især den der mint) udtørrer læberne, men det er åbenbart ikke kun mig.

    Og hvor sødt af billigvoks at sende dig en anden! Den smith's er bare lækker! Regner med at det er den samme som den i bøtten - også med jordbær som er min totalt yndlings!!! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor sjovt. Jeg troede jeg var den eneste :b Jeg havde den røde (koral) farvede.
      Den er bare super fantastisk! Jeg elsker smith's produkter :D

      Slet
  2. God service - det kan vi godt li'! :)

    SvarSlet