lørdag den 14. juli 2012

Nailmail + shopping :)

Jeg har igennem lidt tid samlet nogle lækre ting sammen, og jeg tænkte at jeg ville gemme indlægget til jeg havde lidt flere ting, fremfor bare lidt her og der :) Så her har I det :)

Følgende er fra ebay og du kan købe dem her, super billigt!! Synes simpelthen de er så fine. Hold øje med en mani med disse!! :)





Følgende er fra en tur i bilka :)



Jeg ELSKER denne håndcreme, og jeg bruger den altid før jeg ligger neglelak på!, og nogle gange også efter :)


Wet n wild i farven Teal of Fortune


Neglelak fra La Femme Beauty uden navn


La Femme Beauty i farven Ultra Orange (ja spørg mig ikke hvorfor den lyserøde hedder orange :b )


Gennemsigtig lak med glimmer i fra La Femme Beauty uden navn :)


Følgende er fra asos


Kunne slet ikke stå for denne, synes den var så sød :b



I farverne (i rækkefølge med billedet):
Pink Cocktail, Pinky Brown, Golden Green


I farverne (i rækkefølge med billedet):
Emerald City, Scarlet Sparkle, Bluebelle

Og sidste omgang er fra en shopping tur til Aarhus


Min absolut yndlings topcoat, og jeg har prøvet mange andre, og der er bare ikke nogen der slår denne!


Akryl maling fra Søstrene Grene til at male på neglene


Nailart Tape fra ebay, som du kan få her


Glimmer og klar lak fra Tiger, som jeg har intentioner om at blande, så må vi se om det bliver godt :)

Det var så alt for denne gang, og det var også en hel del syns jeg :b Håber I har en god lørdag!






2 kommentarer:

  1. Sikke en masse gode ting, du har fået!!
    Jeg griner altså over, at den orange lak ikke hedder noget, mens den lyserøde hedder Orange! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Er også vældig glad for det hele :D
      - Ja, det er jo komplet åndsvagt, for den er slet ikke noget i nærheden af orange :b

      Slet