lørdag den 7. juli 2012

30 Day Challenge - Dag 4

I dagens udfordring er det GRØNNE negle der står for skud :). Grøn er ikke min yndlings farve, men må sige at de to grønne farver jeg har valgt til denne mani passer fantastisk sammen.




Den lysegrønne er fra Essie og hedder Navigate Her, for mig bliver en grøn ikke smukkere end den :) Og den mørkegrønne er fra MaxFactor Glossfinity i farven Aqua Marine, ja navnet forstår jeg altså ikke. 
Jeg lagde først Essie's Navigate Her på alle neglene, og ventede på at det tørrede. Derefter fandt jeg noget malertape, lagde det i midten af neglen og lakerede derefter med Maxfactor Glossfinity's Aqua Marine. Og selvfølgelig sluttede af med topcoat.  

Hvordan har du det med grøn?


Andre bloggere der er med i denne challenge, tjek dem ud :D



5 kommentarer:

  1. Jeg har det fantastisk med grøn :) Dog ikke helt så meget med støvede grønne (eller andre farver), men derfor kan det jo godt se godt ud på andre :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvilken grøn er din yndlings så? :)

      Slet
  2. Uhh ja, Navigate Her er også i min skuffe (Den første Essie jeg købte) og den bliver bare SÅ rå med matte topcoat!! Elsker den combi :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kunne jeg godt forestille mig :) Jeg har aldrig haft en matte topcoat, kunne være jeg skulle kigge på det ;)

      Slet
    2. Jeg har den fra elf og er ganske tilfreds :-)

      Slet