søndag den 1. september 2013

So I went shopping yesterday... Part 2

If you wish to read the blogpost in a different language, please use the "translate"-button on the right - Thank you :)

Her kommer så del 2 af mit haul.

En af mine yndlingsbutikker, of all time, er stereo studio. Jeg er kæmpe film fan, og har min fair share af DVD'er. Så den butik var vi selvfølgelig også forbi, og jeg fik da en DVD med hjem... eller seks :)

















Alle billederne er mine egne.

Jeg er KÆMPE disney fan, og Jennifer Lawrence fan og Logan Lerman fan ;) Og derfor skulle alle disse film hjem til mig og bo :D

Til sidst var vi også i Sportsmaster, da jeg skulle have mig et par nye sko. Jeg har fået noget overbelastning i hælene, og blev derfor beordret af læge, forældre, venner osv. til at få mig nogle nye sko.. og det fik jeg så :D og de er HIMMEL at gå i!!













De er fra Adidas og hedder Energy Boost. De er egentlig løbesko, men den kloge sportsmaster mand sagde at det var løbesko der var bedst til at aflaste, så dem fik jeg for 900 bobs, sat ned fra 1300 - bonus :)

Det var det for denne omgang, selvom det også var nok synes jeg. Tror heller ikke jeg kommer til at shoppe så meget mere den kommende måned. Jeg skal nemlig 5 dage til Dublin med mit engelsk hold, men det skal jeg nok fortælle mere om, og der skal jo også penge til ;) 

Ha' en fantastisk dag!

Anne 
xx

p.s. Husk at følg mig via bloglovin - så er du bare for awesome! 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar