lørdag den 7. september 2013

Matas Haul inkl. mini review

If you wish to read the blogpost in a different language, please use the "translate"-button on the right - Thank you :)

Jeg er hjemme hos mine forældre her de næste fire dage, og havde planlagt en hygge dag hvor der bl.a. skulle ordnes negle. Men da jeg så kommer hjem til dem, opdager at jeg har glemt både min basecoat og min topcoat + neglelak fjerner, derfor smuttede jeg luks i Matas, for at se hvad jeg kunne finde. Og tingene skulle ikke være særlig dyre, da det bare er noget jeg vil have til at stå hos mine forældre, så jeg har noget i nødstilfælde :)
Her er hvad jeg fik med hjem:


Pris: 49,95 kr.


Pris: 59,95 kr.


Pris: 44,95 kr. 


Mine første håndsindtryk er rigtig gode af alle tre. De gør hvad der står de skal gøre. Dog har jeg svært ved at finde en top coat der lever op til min Good to Go fra Essie, og det gør denne her desværre heller ikke. Men den er okay :)

Mini review af Matas Ekspres Neglelakfjerner:




Alle billeder er mine egne.


Jeg kan lige starte med at sige at jeg er kæmpe fan af de her smarte neglelakfjernings bøtter, så smart! Og den fra Matas er ingen undtagelse. Den fungerer perfekt. Lugten er ikke stærk, men nærmere lidt sød i det, og det er nok fordi der ingen acetone er i den. 
En lidt træls ting ved den er, at jeg simpelthen blev nød til at vaske fingre bagefter, da de var blevet helt olieret. Det kan dog være pga. den glycerin der er i. 
Men alt i alt et super godt produkt, som jeg helt sikkert vil genkøbe :)

Anne




Ingen kommentarer:

Send en kommentar