torsdag den 5. september 2013

Movie Night #2

If you wish to read the blogpost in a different language, please use the "translate"-button on the right - Thank you :)

Så er det blevet tid til en ny blogpost i min lille serie "Movie Night".
Og i aften vil jeg se en ny film jeg lige fik hjem med posten igår og det er:


Billedet er fra en.wikipedia.org

Jeg elsker elsker elsker gamle film. Der er bare et eller andet ved dem! Jeg er også selv kæmpe fan af Marilyn Monroe, og synes hun er noget af det mest fantastiske! Jeg har aldrig selv set denne film, og har egentlig købt den, da jeg hørte om den i Sex and the City, filmen. 

Her er hvad imdb skriver om filmen:

St. Louis 1903. The well-off Smith family has four beautiful daughters, including Esther and little Tootie. 17-year old Esther has fallen in love with the boy next door who has just moved in, John. He however barely notices her at first. The family is shocked when Mr. Smith reveals that he has been transfered to a nice position in New York, which means that the family has to leave St. Louis and the St. Louis Fair. 

Uhhh, den lyder god :D - Har I set den?

Anne
xx


Ingen kommentarer:

Send en kommentar