onsdag den 4. september 2013

Fall Nailpolishes 2013

If you wish to read the blogpost in a different language, please use the "translate"- button on the right - Thank you :)

Nu er vi endelig gået efteråret i møde, yay! Og det betyder også at alle neglelak mærkerne lancerer nye "collections". Selvom jeg er på SU, så har jeg alligevel givet mig selv lov til at købe en eller to neglelakker, er bare ikke sikker på hvilke.
Så, jeg tænkte at jeg ville gøre det lettere for mig selv, og lave en oversigt over de forskellige mærker og deres nye lakke :D

Vi starter med China Glaze, og deres nye "collection" hedder Autumn Nights




Billedet er fra www.fashionpolish.com

Dem jeg bedst kan lide fra denne "collection" er:

  • Gossip over Gimlets - Den er bare awesome, og jeg har intet der minder om den. 
  • Red-y & Willing - Jeg har et eller andet med røde neglelakke, og denne er bare så smuk!
  • Charmed, I'm Sure - En af mine yndlings efterårs farver. 

Essies efterårs "collection" hedder For the Twill of It.



Jeg er ikke specielt imponeret over denne "collection", men der er en der tiltaler mig:

  • Cashmere Bathrobe - Den er lækker mørke grå.. med glimmer/shimmer - Yay! 

Og den sidste er fra OPI, som lancerer deres San Francisco Collection: 




Billedet er fra www.curlsnpearls.com

Igen, ikke super imponeret, dog har jeg udset to jeg gerne vil prøve:

  • Wharf! Wharf! Wharf!
  • Alcatraz ...Rocks
Begge er utrolig smukke, og jeg har aldrig prøvet OPIs Liquid Sand neglelakker, så kunne være jeg skulle vove mig ud i det. 

Nu har jeg i hvert fald et bedre overblik over hvad jeg synes om - så nu skal de næste par dage bruges på at kigge på swatches på nettet, læse reviews og kigge i butikker. I får en update når jeg har bestemt mig ;)

Er der nogle du bare  eje?

Anne
xx

p.s. Følg mig på bloglovin, så er du den bedste! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar