søndag den 8. september 2013

Butter London - Diamond Geezer

If you wish to read the blogpost in a different language, please use the "translate"-button on the right - Thank you :)

Det er ved at være noget tid siden jeg blev introduceret for Butter London's neglelakker, og jeg faldt pladask for dem. Jeg ved ikke hvad det er med dem, men jeg elsker dem. Dog er de rimelig dyre og er næsten ikke til at finde i fysisk form i DK, og skal derfor købes på nettet. Det har derfor også resulteret i at jeg kun ejer to. Men min samling skal nok vokse ;).

Min nyeste Butter London hedder Diamond Geezer og er en smuk smuk sølv neglelak.


Butter London - Diamond Geezer (købt hos lookfantastic.com)


Her er der lagt 1 lag.


Og som der ses, så dækker den perfekt med 2 lag.


Jeg er så glad for den, og glæder mig til at bruge den rigtig meget i sær til vinter, hvor jeg forestiller mig den vil være perfekt med noget glimmer gradient :)

Min søster havde tilfældigvis Essie's Beyond Cozy, så tænkte jeg lige ville lave en hurtig sammenligning af de to i flaskerne. Jeg ville egentlig også have lave det på neglene, men jeg havde lige lagt Diamond Geezer på ;). Hvis der er nogen der meget gerne vil se en sammenligning på neglene, må I endelig skrive! 


Som det ses er Essie's Beyond Cozy mere glimmeret, og Butter London's Diamond Geezer er mere shimmer. Dog er de begge utrolig smukke!


Som sagt så elsker jeg Butter London, og mit næste køb fra mærket skal være Rosie Lee


Billedet er fra lookfantastic.com

En smuk smuk rosa farvet glitter - suk! 



Anne

Alle billeder er mine egne, medmindre andet er skrevet. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar