fredag den 6. september 2013

Postmand Per var forbi :)

If you wish to read the blogpost in a different language, please use the "translate"-button on the right, Thank you :)

For lidt tid siden skrev jeg, at jeg havde bestilt lidt sager fra nettet - du kan se det indlæg HER, og nu har jeg endelig fået det hjem.
Her er hvad jeg havde købt:







Butter London neglelak i farven Diamond Geezer



Urban Decays Eyeshadow Primer Potion i farven Original



Real Techniques by Samantha Chapman's Expert Face Brush

Alle billederne er mine egne. 


Urban Decay's primer potion har jeg før brugt, og er så glad for den. Så skulle bare have en ny af dem. 

Jeg har I forvejen Real Techniques' starter set, og er så imponeret, så da jeg så denne måtte jeg bare have den, også fordi de lover at den ikke fælder, hvilket er et kæmpe plus! 

Hold øje med en blogpost, hvor du kan se hvordan Butter London's Diamond Geezer ser ud på ;)

God fredag :)

Anne



2 kommentarer:

  1. Det er dejligt at få sådan noget med posten :) Jeg glæder mig til at se Butter London'en på :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er mine yndlings pakker ;). Men desværre også grunden til min tomme pengepung ;)

      Slet