søndag den 24. juni 2012

TT hos Neglelir

Jeg ved ikke om jeg har nævnt det før men jeg er medlem af en gruppe på facebook der hedder Neglelir, hvor der hver torsdag er noget der hedder Torsdags-Tosserier. Her bliver der så valgt et emne, og så har man den følgende uge til at lave et negledesign der passer til emnet (man skal selvfølgelig kun hvis man har lyst). Synes det er sådan en sjov idé!.

Jeg fandt inspiration hos Pixiepolish på youtube, du kan se hende video her


Emnet var forresten: Music
Her er resultatet :)





Beklager kvaliteten, billederne er taget med iPhone

Synes nu de blev meget søde ;)

Neglelakker jeg har brugt:
  • Essie's Beam Up Base Coat
  • Essie's Good to Go Top Coat
  • Essie's Licorice
  • Essie's Blanc
  • Art liner fra Depend i sort
xx


3 kommentarer:

  1. super søde noder! :D
    hende tre pixiepolish er super god hende følger jeg også ;)
    jeg skal også være med i TT om to uge ind til da så stå den bede på efterskole afslutning og ferien med familien så får ikk tid før da :)

    SvarSlet
  2. Hvis du laver etiketer på dine indlæg er det MEGET nemt for dig selv at se om du feks har skrevet om TT før. Det er også nemt for læserne at se om du feks har laver indlæg om OPI osv :-)

    SvarSlet