lørdag den 9. juni 2012

Shopping i Aarhus

I går var jeg med min søster i Aarhus. Vi havde en super hyggelig dag, hvor vi startede ud med shopping, så frokost og til slut en tur i biffen og se Snow White and the Huntsman. Den var faktisk super fed.
Det blev til nogle rigtig lækre ting, bl.a. min første Chanel neglelak, jubii :D

Her er lige et par billeder af hvad jeg fik købt.


Kasserne ude til venstre er til mine neglelakker


Depend Magnetic nr. 6004 og Depend Art Liner nr. 6612


OPI's Did it on 'Em fra Nicki Minaj kollektionen


Essie's Beam Up base coat


Nail Polish by H&M - Beauty Bandit


Nail Polish by H&M - Nail Him


Hot Makeup - Wild Thing


Hot Makeup - Plum Gum


Chanel - nr. 551 Coco Blue

Jeg glæder mig super meget til at få prøvet dem alle sammen :D. 

UPDATE
I et af mine tidligere indlæg viste jeg en mani hvor jeg havde brugt Max Factor Glossfinity's Cerise. Jeg vil bare lige fortælle min oplevelse af denne lak. Jeg havde den på en dag, og så begyndte den at skalle af i spidserne. Og jeg havde oven i købet både brugt base coat og toplak. Rigtig ærgeligt, synes farven er så fin!!. 

xx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar