fredag den 1. juni 2012

L'oreal Color Riche - French Riviera 601

I dag har jeg været et smut forbi Matas, bare for at kigge. Men det ender det selvfølgelig aldrig bare med ;). Jeg endte med et par neglelak køb, og den ene er L'oreal Color Riche, i farven 601 - French Riviera.

Farven er en baby blå og den har lidt mørkeblå/lilla shimmer ser det ud til i flasken. Men synes overhovedet ikke det overføres til neglene. 




Penslen er rigtig bred, og jeg synes den er en smule svær at arbejde med. Det kan godt ske at der bare skal noget øvelse til. Selve konsistensen synes jeg er okay god. Denne neglelak skulle dog have 3 lag før jeg synes der ikke var streger i. 

Alt i alt er den en god neglelak, og jeg skal helt klart prøve flere fra L'oreal Color Riche



Ingen kommentarer:

Send en kommentar