lørdag den 2. juni 2012

Nail polish tag

I USA, England og andre lande kører der meget de her såkaldte "tags" både på forskellige blogs og på youtube. En "tag" er egentlig bare nogle forskellige spørgsmål man svarer på, og så "tagger" man andre til at svare på samme spørgsmål. Jeg har fundet en om neglelakker, som jeg oversætter til dansk, som jeg gerne vil svare på :)



Hvad er dit yndlings neglelak mærke?
Jeg har ikke prøvet alverdens forskellige mærker endnu, men indtil videre må det blive Essie, da det er det mærke jeg har haft størst succes med.


Med eller uden glitter?
Uhh, den er svær! Både og. Jeg elsker neglelak med glitter, men jeg elsker også neglelak uden. Men hvis jeg skulle vælge, tror jeg det måtte være uden glitter.


OPI, China Glaze eller Essie?
Jeg har ikke prøvet China Glaze endnu, så valget står mellem OPI og Essie, og valgte falder nok på Essie.


Hvornår/hvor ofte skifter du neglelak?
Jeg skifter min neglelak når de begynder at chippe i spidserne, og ellers bare når jeg har lyst til at se på noget andet :)


Hvilken farve er din favorit på dine negle?
Jeg elsker Essie's Ballet Slippers, da det er den perfekte nude/pink til min hudfarve, elsker den!.


Mørke eller lyse?
Hmm, igen rigtig svært. Tror det bliver lyse.


Hvad har du på dine negle lige nu?
På mine negle har jeg lige nu L'oreal Color Riche i farven 601 French Riviera.


Matte negle - in eller out?
Jeg har ikke prøvet det endnu, men synes faktiske det ser rimelig fedt ud. Jeg kan dog allerbedst lide flotte skinnende negle :)


Fransk manicure?
Synes det er rigtig rigtig fint, og laver det også selv en gang imellem.


Favorit farve for den kommende sæson?
Nu er det jo blevet sommer (håber vejret bliver dejligt igen), og til sommer ser jeg mig selv med farver som Deborah Lippmann's On the Beach eller Essie's Meet Me at the Sunset fra deres 2011 summer collection.

Jeg synes det ville være fedt at se hvad andre synes om de forskellige spørgsmål, og måske drage noget inspiration :) Husk at ligge en kommentar til dine svar, ville være awesome! :D

1 kommentar:

  1. Fed idé med sådan et indlæg! Synes altid de er så sjove at læse :-)

    SvarSlet