søndag den 25. august 2013

What I wish for...

If you wish to read the blogpost in a different language, please use the "translate" button on the right - Thank you :)


Jeg har fødselsdag i november, så jeg plejer altid, at begynde at tænke over min ønskeliste på dette tidspunkt. Jeg bliver 23 år, så det er ikke nogen "speciel" fødselsdag.

I øjeblikket har jeg forbudt mig selv at købe flere neglelakker, men det betyder jo ikke, at jeg ikke kan ønske mig nogen ;).
Derfor ønsker jeg mig neglelakke fra China Glaze, specielt disse:

I'm not Lion af China Glaze - fra deres "On Safari" collection (efterår 2012)


Charmed, I'm Sure af China Glaze - fra deres "Autumn Nights" collection (efterår 2013)

Begge billeder er fra www.beautybay.com


Hvad er jeres tanker omkring China Glaze? 

Anne
xx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar