mandag den 26. august 2013

Photo of the Week #1

If you wish to read this blogpost in a different language, please use the "translate"-button on the right - Thank you :)

Okay, så jeg tænkte jeg ville prøve at lave en ny serie, der, som titlen afslører, kommer til at hedde "Photo of the Week".
Og det går simpelthen ud på at jeg finder et billede, der på den ene eller anden måde tiltaler mig :)

Denne uges foto er:



Det er snart september måned, og det betyder at det officielt er efterår (i hvert fald iflg. månederne) - og jeg ELSKER efteråret. Jeg er langt fra fan af sommeren og det alt for varme vejr, men føler mig meget mere tilpas i efteråret hygge og kulde. 
Derfor har jeg valgt dette billede som ugens foto, fordi det simpelthen er noget jeg elsker. Efterårs luften er bare ikke til at beskrive, den er fantastisk!
Nu håber jeg, at jeg ikke får hug for at elske kulde og efteråret (og vinteren for den sags skyld), for jeg ved jeg ikke er den eneste efterårs-elsker derude ;)

Anne
xx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar