tirsdag den 27. august 2013

New in..

If you wish to read the blogpost in a different language, please use the "translate"-button on the right - Thank you :)

Jeg har fået en ny afhængighed... Og den bliver bare værre og værre. Hej mit navn er Anne, og jeg er afhængig af etsy.com.

Hvis ikke du kender til etsy, kan du så komme afsted og udforsk! Etsy er en hjemmeside der minder meget om ebay, men mange af tingene er mere unikke og hjemmelavet. Det er simpelthen sådan en hyggelig side, og man kan få så mange gode ideer, bare ved at bladre igennem siderne. wauw!

Det bringer mig til mit nyeste køb fra etsy (bestemt ikke det første):



Er den ikke cool?? :D Jeg er så glad for den. 
Jeg købte den fra sælgeren iDesignerCase, og har været fuldt ud tilfreds gennem hele købet. Der findes desuden mange, MANGE andre case designs, både til iPhone 4/4s og iPhone 5. 

Håber I har en god dag :)

Anne 
xx


Ingen kommentarer:

Send en kommentar