lørdag den 16. juni 2012

Simple but sexy ;)

Jeg har gået hele dagen i dag og tænkt over hvad der skulle på mine negle. Til sidst bestemte jeg mig for at lave noget helt enkelt, da jeg har en del neglelakker jeg ikke har prøvet endnu, så ville bare nyde en af de lækre farver jeg har købt :D

Valget faldt på denne:








Farven ser helt rød ud på billederne, men den er faktisk en rigtig lækker orange.

Neglelakker der er brugt:
  • Essie's Beam Up Base Coat
  • Essie's Good to Go Top Coat
  • Essie's Capri
  • Art striper i sort fra Depend
Synes det er blevet så fint og diskret, eeelsker farven og især når man får lidt mere farve :)

xx


10 kommentarer:

  1. jeg savner en knap på din blog, så jeg nemt kan blive fast læser??

    SvarSlet
    Svar
    1. Og hvordan laver man sådan en? ;) Jeg prøver lige at kigge på det, men er ikke det store computer wizz. ;)

      Slet
    2. Det fik du da hurtigt styr på ;-)

      Slet
    3. Det var ikke så svært som jeg først have regnet med :)

      Og tusind tak fordi du vil være fast læser af min blog!! :)

      Slet
    4. Det var da så lidt :-)

      Og her i blog-land er det selvskrevet at man gør det samme, altså bliver fast læser hos dem der er fast læser hos én selv :-)

      Slet
    5. Det er da ikke selvskreven, det bestemmer man da selv? :P

      Slet
  2. Jeg elsker den orange farve! Den minder lidt om den fra rimmel .. argh, hvad er det nu farven hedder. Den er også sådan en dybt orange. I like! :)

    Christina / frkstubba.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også fuldstændig skudt i den farve!! Synes den er intet andet end fantastisk :D

      Slet