lørdag den 1. juni 2013

Book Box #1

Use the translate button on the right to read the post in a different language.

I øjebliket går der et nyt koncept rundt på youtube, som hedder "book jar", hvilket i bund og grund går ud på at man skriver titlerne på de bøger man har, men ikke har læst, ned og putter dem alle ned i en krukke. Så trækker man en seddel når man skal til at læse en bog, og så skal man læse den bog man trækker.
Jeg havde ikke nogen krukke, så jeg lavede det om til "book box" i stedet :)
Jeg kan desværre ikke huske hvem der startede konceptet, men søg det på youtube!


Den næste bog jeg altså skal igang med at læse er Gaven af Cecelia Ahern. Jeg har ikke læst nogen bøger af hende endnu, men glæder mig til at finde ud af om det er noget for mig :)

Jeg er helt ny med det her film halløj (selvom det godt nok kun er billeder sat sammen), så giv endelig gode råd :)

Anne

Ingen kommentarer:

Send en kommentar